شبکه تخصصی دندانپزشکی لبخند من با هدف ارتقاء سلامت دهان و دندان شما طراحی شده است. ما امیدواریم تا شما از خدمات شبکه لبخند من بهره‌برداری بهینه کنید. در این متن، حقوق و مسئولیت‌های کاربران گرامی و شبکه لبخند من به منظور استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌های ارائه‌شده با دقت توضیح داده شده است.


ورود کاربران به سایت:

ورود به وب‌سایت "لبخند من"، استفاده از پروفایل شخصی، نرم‌افزارهای کاربردی و تلفن همراه، و سایر خدمات، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن قوانین و شرایط استفاده از خدمات ما است.


قوانین عمومی:

کلیه اصول و رویه‌های "لبخند من" مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است و کاربران نیز موظف به رعایت این قوانین هستند. هرگونه تغییر در قوانین، رویه‌ها و خدمات در همین صفحه به‌روزرسانی خواهد شد و استفاده مستمر شما از سایت به‌معنای پذیرش این تغییرات است.


قوانین مشاوره:

- سرویس مشاوره آنلاین "لبخند من" بستری امن برای ارتباط بین کاربران و دندانپزشکان متخصص جهت طرح سوالات دندانپزشکی است. 

- این سرویس جهت اورژانس‌های پزشکی طراحی نشده و در مواقع اضطراری، کاربران باید با شماره‌های اورژانسی نظیر 115 تماس بگیرند. 

- بی‌احترامی به دندانپزشکان قانونی نبوده و خدمات به کاربران متخلف قطع خواهد شد. 

- درخواست شماره تماس از دندانپزشکان غیرقانونی است و پیگیری قانونی می‌شود. 

- در صورت عدم دریافت پاسخ از مشاور، وجه به‌طور کامل بازگردانده یا سوال به مشاور دیگری ارجاع خواهد شد.


قوانین نوبت‌دهی آنلاین:

- نوبت‌دهی آنلاین و ویزیت اولیه رایگان است و هیچ وجهی دریافت نمی‌شود. 

- نوبت اخذ شده تا 48 ساعت قبل از زمان تعیین‌شده قابل لغو است. 

- زمان نوبت‌دهی برای پذیرش در کلینیک است و ترتیب نوبت تعیین‌کننده نیست.


تعریف کاربر:

کاربر به کسی اطلاق می‌شود که با اطلاعات کاربری ثبت‌شده خود در سایت، از خدمات شبکه "لبخند من" استفاده کند. کاربران شامل بیماران، دندانپزشکان و مراکز دندانپزشکی هستند.


ارتباطات الکترونیکی:

با استفاده از سرویس‌ها و خدمات "لبخند من" یا ارسال ایمیل به این شبکه، ارتباط شما با ما به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و شما موافقت می‌کنید که پاسخ‌ها از طریق ایمیل، پیامک یا سایر روش‌های الکترونیکی ارسال شود.


نظرات و ارتباطات:

کاربران می‌توانند نظرات خود را ثبت کنند، اما باید قوانین زیر را رعایت کنند: 

- نظرات باید همراه با احترام به حریم شخصی و جایگاه دندانپزشکان باشد. 

- نظرات باید شامل تجربه شخصی کاربران و ارائه نقاط قوت و ضعف باشد. 

- توهین به دیگران و استفاده از الفاظ نامناسب باعث حذف نظر خواهد شد. 

- شبکه "لبخند من" مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات کاربران ندارد و نظرات بیان‌شده الزاماً مورد تایید شبکه نیستند.


محتوا:

"لبخند من" از منابع معتبر برای ارائه محتوا استفاده می‌کند و نهایت تلاش را برای دقت و صحت اطلاعات به کار می‌گیرد. همچنین، لینک‌هایی که در سایت ارائه می‌شوند تحت کنترل "لبخند من" نیستند و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن‌ها نداریم.


قوه قهریه:

در صورت بروز موارد فورس ماژور (قوه قهریه)، شبکه "لبخند من" مسئولیتی در قبال عدم ارائه خدمات ندارد و تمامی شرایط و قوانین در شرایط عادی اجرا می‌شود.


تغییرات:

هرگونه تغییر در قوانین و شرایط سایت، در همین صفحه اعلام خواهد شد و کاربران با ادامه استفاده از خدمات، موافقت خود را با این تغییرات اعلام می‌کنند.